laaaaaaa

idag är en bra dag, var å satt upp lite annonser om kottarna och så stalkade jag laban, nu är vi hos slö och slöar, haha rolig jag,....

Ska typ städa när ja kmr hem så drar ut på att fara hem, sen är jag allergisk som fan mot allt i läggan (därför jag måste storstäda.) Slog ihjäl råttan igår, (going to hell) ormen ville it ha han och jag orkade faktiskt inte ha kvaqr eden när jag blir så allergisk. Ska bli skönt å få ordning hemma så ja ska fixa allt ikvel och så ska jag färga håret för min utväxt är förjävlig. Har inte tvättat håret sen i torsdags så ser ut som en galning atm, har mössa på mig at all times, problem solved^^

3 datorer, 4 pers och family fuy på tv, life's good^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0