idiot

Nu är jag sjukt less på att vara tjock och sjukt less på migsjälv för att jag käkar konstant.
Är less på att hela tiden känna att jag är stor, är less på att kolla på bilder och se valkarna under kläderna. Är less på dubbelhakan och dom sladdriga överarmarna. Imorgon äre jag som börjar promenera och sen äre fan nog me fettandet. Vågar inte ens väga mig atm.

Sanningen är den att jag mår bra när jag äter, det fyller igen magen så det enda jag känner är att jag är mätt, ångesten trycks bort en liten bit, och ensamheten. Jag måste verkligen styra upp dethär. Finns andra sätt att pressa bort ångesten. Typ ett supervarmt bad och en bok, är boken bra så behöver jag inte äta, jag blir så avslappnad när jag badar. Nu har vi inget badkar och det suger hästpung. Ska ragga på min karl typ massor så vi kan kolla på badkar. Vill ha, måste ha typ.

Nej men som sagt imorgon äre jag som börjar promenera, ska ut oavsett hur mkt det tar emot imorgon, oavsett hur kallt det känns. Hatar att gå ut under vintern at all, om ja inte ska åka skidor typ :P Fryser typ konstant även inomhus så är inte lockande att gå ut i kyla och halka. Blä!

Meeeen, jag vet att sist jag var ut och promenerade en timme om dagen i rask takt gick jag ner hyfsat stabilt ändå. Ska ner 3-4kg. Sen får vi se hur det känns, gissar på iaf 2 till efter de innan det känns okej igen. Jah, livet,...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0