hohojaja

Fan va allt bara snurrar, jag hinner ingeting, jag orkar ingenting, är typ konstant handlingsförlamad eller nå. Huvva

Imorgon ska jag på jobbe och fredag ska jag till luleå. Idag har jag inte jobbat, massor me allergi och mina ögon är fortfarande svullna och rosa typ. Inte läckert. Jag har nyss kommit ut ur duschen och nu väntar jag på att john ska komma hem så vi kan kolla en film tsm och efter de blire nog nattinatti hoppas jag. John är bara på statoil och handlar cola till mig btw <3 och säkert nå snacks till sigsjälv

Har skurat köksgolvet och bytt hos kottarna idag. Jag är vrålallergisk här hemma så skla bli skönt när det är bara vincent och inte massor me kottar och en råtta också. hohojaja.

Mormor blev inlagd i sunderbyn, vet inte hur länge hon blir kvar där men ska nog kanske dit på fredag när ja ändå ska till luleå om hon nu vill ha besök. Ska upp me vincent till djursjukhuset och far några timmar före så jag hinenr en sväng på stan tänkte jag. ska bli skönt å få han undersökt så dom kan laga honom.

Blev inte mkt struktur i detta inlägg, typ som i min skalle då :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0