happybag

Sitter och väntar på min karl, idag har jag inte gjort mkt,.. skurat köksgolve, duschat, laga nudlar.... Läst bok och kollat tv typ,..

Jo, bar ju undan tväten också! John har gjort desto mer (första gången i vårt förhållande som han gjrot mer hemma än mig) Han har sotrerat tvätten, skruvat isär en bokhylledel och buri ner massa skit i förråde 8inte lätt me hans opererade handlad men han gjorde de ändå!) och diskat,.... Min karl är snäll och bra när han vill^^

Snart kmr han hem me maxmat, snus och chips nomnomnom =)

oj! nu är pojken hemma me happybag, fast han har köpt fel cips! hur kan man köpa esterallas dillchips framför olws? hmm,.. undrar om man får lämna tillbaks en chipspåse?,..

Nu mat^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0