Biljävel

Jag HATAR kylan! svider i ansiktet och biljäveln vill it starta, haft den kopplad över 40 minuter nu men itfan går den me på att köra mig till jobbet för de!

25 minusgrader är det här idag,... kul, och det blir bättre! ska vara lika fucking jävla kallt och ev. ännu kallare hela helgen,.. minst! en vecka i denna kyla och jag är nu beredd att emigrera till solen i ett u-land typ,.. vadsomhelst måste va bättre än detta.

Grejjen är den att det var en ganska bra dag när ja vakna,.. solen är framme och shiet, just the way I like it när det nu nödvändigtvis måste vara vinter,... Sen började jag tänka och så var den dagen förstörd,.. fiiifan

Ska gå och kramas med min sjusovande sambo en stund och sen pröva starta fanskapet igen.

Ikvel ska jag till Ida <3 Vi ska laga middag tsm, kolla film och skvallra massor ;) myyys,.. ser fram emot kvällen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0