Allergihelvete

Allergin driver mig jävlat till vansinne atm och ful blir man me svullna, torra och röda ögon och sår i näsan och hela helvetet. Mina ögon är typ halverade och dom är ju inte så stora i vanliga fall heller :P

Suger för jag såg verkligen fram emot att få testa nysminket imorgon och blir ju inte samma sak om man ser ut som ett igensvullet offer. Kan som inget smink i världen fixa. Blah.

Allt går emot just nu, och jag kröjmar över allt och gnäller och lever om. Äh, orka. Nu ska ja fan ge mig och lägga mig och kolla på filmhelvetet ja tankat, en romantisk komedi med adam sandler. Så man vet ju redan nu hur den slutar men den kanske kan distrahera mig i 1½ timme ändå, håller tummarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0