vincentbarn

Ungarna fortfarande vid liv men vincent är en nervös mamma så vi får se hur detta går faktiskt. Ska trotsa reglerna och flytta dem alla till en stor kaninbud som tommy hämtade åt mig igår när vi upptäckte att det fanns nya bäbisar. Kaninburen ska täckas över och ställas någonstans där det är lugn och ro. Vincent var påväg att bita ihjäl en av ungarna redan igår när jag var där och petade (har självklart handskar på mig.)

Funderar just nu på vars bästa stället är att he dom på, vars här hemma är det lugnast liksom? Får fundera vidare på det en stund. Nu blir det ju ändå lugnt här hemma för john sover och kmr göra det länge till (nattjobb.)
och jag vägrar sitta hemma när solen lyser och det är 8 plus ute! Ska städa upp mig lite snabbt och sen ut och se vad som händer, om ngn vill leka med mig eller om jag bara ska strosa omkring själv ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0