hej

John far på måndag morgon, till boden för att gå väktarutbildning. Jag följer med honom upp, för jag ska ha bilen under veckorna och han kan ju inte åka buss med all packning och datorn och stuff.

Sen vill jag gärna se hur det ser ut där =) han ska vara där i 6 veckor så det kan va trevligt att veta vad han pratar om när vi snackar i telefon.

Klart jag kommer sakna honom, speciellt på kvällarna.
Jag ligger på min pojkväns bröstkorg varje kväll och vi pratar om dagen och lite småsaker innan vi somnar. Inget viktigt bara sånt vi tänker på eller sett på youtube eller vadsomhelst.
Men jag kommer sakna dom stunderna så det gör ont. För det är en av de bästa stunderna på hela dagen.

Annars är det bra att sakna varandra ibland. Jag kan vara med mina vänner och han får ännu en merit på sin lista. Han tar ännu ett steg framåt mot sitt mål.

Jag kommer fokusera totalt på mina nära och kära och på mina djur. och på migsjälv. På att ta hand om min kropp. För jag har varit dålig på det senaste veckan.

Helgerna kommer bli underbara för då kommer min karl hem, då har vi saknat varandra i en vecka. Oj så mys vi ska ha. Frukost i sängen, ligga kvar hela dagen och bara kramas och prata.
Bara vara vi och fokusera helt på varandra i 2 dar innan han far tillbaka och vi inte ses på en vecka till.
Jag tror det är jättebra. F
ör man tar varandra för givet när man bor ihop, när man träffas hela tiden så gör man inte tillräckligt med plats för att faktiskt vara med varnadra och fokusera helt på varandra på det sättet.

Jaja ska väl sluta rabbla och göra nå vettigt, vet inte vad. Allt är ju som packat och jag har färg i håret så jag kan inte springa omkring, värt att starta en film jag hinner se i 20 min och serieavsnitten är slut så kan inte bara köra ett sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0