svammel

Är i valet och kvalet om jag ska blogga nu när jag är lite övertrött, känns som att jag flyter lite på nå vänster.
Har datorn inkopplad i tvn så ser inte så bra, kmr bli mer stavfel än vanligt tror jag. Å andra sidan så måste jag ju kolla på tangentbordet nu så kanske blir rätt. :P

Hållr på att färga håret atm. Är ett tag kvar innan det är klart så under tiden sitter jag här och gör meningslösa saker.
Johns saker är packade, allt som går att packa atm iaf. vi har sett 2 fast 2 furious och så har jag kollat massa serieavwnitt men nu har jag inga fler. Slutslutslut. =(
john har suttit vid datorn. Nu sitter han där igen så jag vet inte om jag ska starta nästa film. Jag vill se fast and furious också (4an) så funderar på om jag ska starta den nu när han ändå inte är här :P

Jag funderar på om jag ska plocka upp nåt ur frysen så jag hinner laga honom en sista matlåda. Han har 4 st atm så om han får en till så behöver han inte laga mat på hela veckan han är där uppe. Och vi måste ju ändå äta nåt sen idag. Jag är sugen på max dock:P

Har inte vart så duktig me mat och snacks and stuff på senare tid. Kommer köra hårt nu när john far. Blir mkt promenader och så umgås med alla underbara såklart. Ska sitta hemma så lite som möjligt hat jag bestämt. Inte bara för att jag har problem med att vara ensam i vårat hem (fast jag är ju absolut inte van då han alltid finns här även om vi inte umgås) Utan även för att jag vet när jag mår som bäst. När jag är på topp. Det är när mina nära och kära finns runt mig, när jag är social och upptagen varje dag, umgås med underbara människor. För 2 år sen var jag inte hemma en hel dag i sträck om jagi nte var sjuk typ.

Men iaf så får jag väl ta mig en promenad varje gång jag inte har nåt att göra, när folk är upptagna och stuff. Jag har planerat detta :P inte sitta hemma och ensamäta utan hålla mig aktiv hela tiden.

Jaja nu svamlar jag bara på om vad som rör sig i min skalle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0