stackars mig?

Idag mår jag jättepissigt, jävligt risig astma och min redan kassa nattsömn har störts av söt igelkotte på rymmen som sprang omkring och levde om i sovrummet. Så idag ska jag leka på tradera och stuff så kanske jag blir lite gladare.

Ikväll ska jag till hortlax och basta och ha tjejkväll med nina och peelingar och ansiktsmasker och hårinpackningar så ska snart packa en bag me allt man kan behöva ha med sig. Sen ska kvinnan visa sina ramsay-skills i köket och laga mat åt oss också så detta blir en bra kväll :D

Nej nu ska jag släpa mig iväg till sovrummet och dra upp min karl för vi har tvätt idag,.. Fick iaf lite ordning här hemma igår, plockade undan och diskade och möblerade om lite så idag ska jag sätta upp resterande gardiner i vardagsrummet om jag orkar^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0