Looks

Har inte gjort ngt alls idag, eller jo, ätit frukost - kollat tv - duschat - kollat tv och nu blire lunch och kolla tv. Orken är på lägsta nivån idag så hoppas den blir bättre inför kvällen då jag har tänkt vara social. Men bör va på bra humör för det och dit har jag inte kommit än idag, men finns ju fortfarande tid.

Trotsade min smått fobiska inställning till mina fötter igår och målade tånaglarna i samma färg som fingernaglarna. How cute! Iaf så tkr jag fötter är bland det äckligaste som finns och slipper helst ta i mina egna ens en gång. Klipper såklart tånaglarna ibland efter duschen eftersom jag tkr att fötter är nog äckliga som de är. De behöver inte vildvuxna skitiga tånaglar på det.

hade myskväll igår i hortlax med nina, kom dit och de luktade gomat, blev fläskkotlett med rid och pepparsås och det var mums^^ Sen massa surr såklart och lite annat oviktigt innan vi avslutade kvällen med bastande, hårinpackningar, peeling och ansiktsmasker. Man kände sig så fresh och mjuk efteråt^^

Ska på fest ikväll och även om jag inte ska dricka så vill jag gärna vara lite fin så får se om jag lyckas hitta ork till att sminka mig ikväll eller om det bara blir nån enkel snabbmejk i naturtoner. Annars är jag sugen på att köra en pastellmake snart eftersom det är vår och i vår är det pasteller som gäller på allt! men pasteller är inte alls min stil dock så blir bara i sminket^^

Nu är min mat klar så ska slå mig ner framför tvn och se nå kasst program medan jag äter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0