Jag jobbar på de, jag är bra på att jobba, det är lite så jag jobbar

Gick ut och skulle promenera, ringer nina som berättar att hon och martin gick på stan så jag gick dit istället, 10 minuters promenad, inte vart så duktig idag med andra ord.

Jag känner att jag börjar hitta tillbaka till migsjälv sakta, sakta, sakta men förhoppningsvis säkert. Hoppas jag fortsätter på samma spår. Mkt sitter i mitt sociala liv och jag har alltid haft ett rikt sådant.
Alltid haft något att göra, varje dag och mår bra av det. Jag känner inte ångesten när jag är med mina vänner, dom får mig att må skitbra. Ibland tvekar jag på att göra saker för att det känns lite jobbigt och läskigt (sociala saker som att fara på fest osv.) Men jag försöker tvinga migsjälv att göra det ändå nuförtiden, och det har alltid blivit bra när jag väl kommit iväg.
Jag försöker att ta mig iväg på saker även om jag inte kommer känna så många där eller om jag inte kommer känna dom som är där speciellt väl. Men det är okej ändå, det blir bra ändå och jag har oftast kul i slutändan.

Helgen är planerad och känns jättebra eftersom den är typ fullspäckad.
Fredag - Stan med åke och hitta presenter. Sen laga mat tillsammans - kött och stuff. Efter de kommer nina och ansluter sig och så blir de typ film och slöa.

Lördag - Ida kommer till piteå. Vi ska göra hemmagjord pizza och sen är de fest på kvällen =) Kommer bli kul tror jag, verkar va en skön fest =)

Söndag - Jag och Ida ska vara bakis och lata oss innan hon drar hem till luleå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0