I feel good

Musik får mig att må så förbannat bra.
Mina vänner får mig att må så förbannat bra.
Min sambo får mig att må så förbannat bra.
Min familj får mig att må så förbannat bra.
Våren och sommaren får mig att må så förbannat bra.
Har så mkt i mitt liv att vara tacksam över. Så mkt som går åt rätt hål nu. I feel good.
Lyssnar på dr, feelgood atm i slös källare med slö, fredik och laban. Finns inte mkt som toppar vänner och musik i kombo.
Bra dag =)
Fast frediks tangentbord är fan inte mkt att hurra för, jävla cp. Stavar fel mer än vanligt. Gillar mitt eget som smattrar och har sig, hörs att man skriver^^
Ikväll har jag stora planer, om jag inte hittar nån att leka med ska jag tanka lite nya serieavsnitt och slöa framför datorn. John spelar arena ikväll. Imorgon ska vi med sigmund till vetirnären igen. Känns bra för nu vet vi vad som är fel och imorgon ska vi åtgärda det.
Han har ägg, vilket betyder att han är en hon. Imorgon ska dom tas ut eftersom det är första gången hon har ägg så får hon inte ut dem själv och det är därför hon har betett sig så konstigt.
Det är dyrt att ha djur, 3e gången vi tar sigmund till vet. Men dom är så jävla värda det.
Imorgonkväll blir jag av med två av kottarna, snövit och hennes unge ska få komma hem till sin ägare för jag har inte plats för dem nu när jag har egna ungar.
5 kottar är lite mkt att ha hemma, dessutom har ungen börjat äta fast föda och jag har inte pengar att köpa massa mat hela tiden, blir billigare när det bara är Vincent som ska ha fast föda.
Får se hur jag gör med ungarna sen, om jag säljer dem eller inte. Blir kanske att behålla en om ngn av dem är en hona, annars måste båda iväg.
Vi får se, igelkottar är inte de enklaste at sälja. Men eftersom jag inte betalat ngt för dem så behöver jag ju inte ta mkt betalt för dem. Blir nog enklare att få iväg dem om man säljer dem till underpris^^
Jaja nu ska fredrik få tillbaks sin dator och jag ska lägga mig framför tvn^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0