dagen

Började dagen med att slökolla serier, har hittat en ny käärlek - modern family! förjävla bra! sitter och sträckser typ, kan inte sluta - bara ett avsnitt till tänker jag hela tiden :P

Tillslut slet jag mig från datorn och följde med nina, martin, alma och en tjej jag inte minns namnet på atm till svartudden och solade. Atlas var också med och han fick en ny vän, en skitsöt liten vovve som jag inte heller minns namne på :P

Jag, nina och martin drog vidare till bigboy och så kom min killääää och joijnade. Käkade och slöade sedan hemma hos nina en stund innan vi drog på lägenhetsvisning. Martin och nina som kolla lägenhet. Den var jättefin =)

Drog hem och duschade av mig. Sen vidare till slö och chillade där en stund, jag på slös dator, slö sov i soffan och fredrik gjorde tappra försök att plugga :P

Blev biljard på challenge med åke, linus, therese, rajje och elin. spelade 3mot3 på 2 bord och blev oavgjort båda omgångarna.

Nu är jag @home och ska kolla lite mer modern family =) Ska försöka att komma i säng hyfsat i tid då jag ska på stan med åke och rajje imorgon runt 12tiden och hade tänkt hinna en promenad innan dess. Var längesen jag var ut och traskade nu. + att jag syndade idag genom att käka typ ½strips. Ska synda lite till och ge migsjälv en skål med ostbågar.

Vincent snodde en av mina ostbågar sist btw. Var hur cute som helst. Sen blev han sur så jag tog tillbaks den :P annu mer cute. jaja g'natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0