Städning på hjärnan

Ska iväg på massage typ jättesnart så jag måste fixa mig så jag hinner dit i tid. Är min söta sambo som betalar för han tkr synd om mig när jag har ont.
Efter massagen ska jag direkt till Djurshoppen och rengöra akvarium i 3,5 timmar och sen hem och städa klart här hemma.

Ser inte alltför risigt ut här hemma raktiskt men mkt disk och så hallen och tamburen som inte är höststädade ännu. jag började nu i morse men är lite kvar att göra. Och så ska hela lägenheten dammsugas och dammtorkas och det ska plockas ihop här hemma för imorgon kmr nägra av johns kompisar hit från luleå. Bara boys dock så jag vettefan hur mkt dom kmr bry sig om hur det ser ut ens. MEN jag HATAR att ha det stökigt när det kmr folk, lite damm i hörnen fine. Men det ska vara undanplockat å så iaf. + att just nu är det inte så lite damm i hörnen i hallen och tamburen eftersom det var sjukt längesen vi städade. Elelr jag har ju städat hela helgen men då köket och badrummet.

Bestämde mig ju för att jag skulle höststäda ett rum i taget eftersom det är så mkt som ska göras, har gått  bra även om det tagit tid. Nu är det snart jätterent här hemma :D ikväll!! Jag längtar faktiskt. Mongo jag är men jag har stort behov av att ha ordning omkring mig och jag mår så bra när vårt hem  är fint :)

Nej nu måste jag verkligen rusa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0