ovettigt

Idag har jag vart duktig. Var å tränade på morron, sen hem och rengöra migsjälv och så iväg till ett möte på af, som jag dock var sen till :P Sen for jag till djurshoppen så jag har jobbat till klockan sex. Joel skulle komma hit så john fick skjutsa mig till mormor när han hämtade honom på busstation. Vart hos mormor hela kvällen, surrat å kollat film och nu är jag hemma igen.

Ska kolla när jag får mina pengar och så ska jag ringa till fsk imorgon och skrika på dom.

Nej nu ska jag slita mig från datorn och göra nå annat ovettigt^^ Vet dock inte riktig vart jag ska ta vägen å så eftersom john och joel är här och ja vet inte vart man ska gömma sig för att inte va ivägen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0