Info

Nu är det ju såhär att jag började på antidepp piller för några veckor sedan. Har haft en depression sedan i juni ungefär.

Jag vet att folk inte ringer mig längre eftersom jag inte orkat och inte vart så rolig osvosv under så lång tid. Jag vill på ngt sätt säga att jag är ledsen, typ säga förlåt för att jag försummat er. MEN samtidigt så har jag ingen skyldighet att be om ursäkt för att jag är deprimerad. Så är kluven, det som är jag säger att jag ska säga förlåt, men min samtalskontakt och john säger att jag inte behöver det, och jag VET att dom har rätt.

Jag kan väl säga såhär istället, jag ber inte om ursäkt men jag är ändå extremt ledsen i migsjälv för att jag försummat er. Jag vill att ni ska veta att ni är viktiga även om jag isolerat mig under en lång tid och inte orkat ringa. Ni som är berörda vet vilka ni är hoppas jag.

Just nu fokuserar jag extremt mycket på migsjälv för att jag ska må bättre. För jag är ändå viktigast. Jag tränar, städar,.. Städningen är extremt viktig för mig just nu och det är för att jag är så rörig inuti att det måste vara ordning omkring mig. Träningen får mig att må bra och känns inte lika jobbig längre. Jag är så glad att jag höll ut dom första jobbia veckorna för även om jag inte blir bikinimodell så gör den under för hur jag mår och hur jag ser på migsjälv.

Ja men nu vet ni iaf att jag inte på ngt sätt har låtit bli att ringa för att jag inte vill prata med och umgås med er. Jag bryr mig fortfarande precis lika mkt som jag alltid gjort! och jag ska bli bättre på att höra av mig, och ni får ju gärna börja ringa mig igen för nu mår jag bättre och vill och orkar ha folk omkring mig igen. =)

Kommentarer
Postat av: Emma K

Inte ska du behöva be om ursäkt. Äkta vänner kan man ta upp kontakten med efter år utan att det märks att någon tid gått <3

2010-11-09 @ 00:20:45
URL: http://myrulesmylife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0