Blah-dag

idag har jag en blah-dag. Så behöver en pick-me-up just nu. Typ gå ut å käka me en kompis eller gå på stan eller nå. Men jag är pank så är handikappad.

Städat hela helgen, skönt att få det gjort så nu har vi en nästan helt ren lägenhet.
Jag borde göra det sista idag, hade som siktat på det men just nu känns det bara blah,... Vet ju att det kommer ta typ hela dagen och eftersom jag städat några dar i sträck nu och inte träffat folk på typ en vecka så funderar jag på att försöka komma mig ut ur lägenheten och göra ngt ovettigt istället.

Fick en uppenbarelse, ska göra HÄLFTEN av städningen idag och hälften imorgon så är jag inte upplåst här hemma hela dagen. Kanske,.. får se,.. :P

Missade ett möte på arbetsförmedlingen idag, duktigt ens? Så ska dit på onsdag.

Idag ska jag fara och prata med optikerna för mina briller har pajjat, tkr dom borde laga dom gratis för dom gick sönder för typ ett år sen också, jag menar ska dom bara hålla ett år och sen ramla isär? Om dom inte lagar dom gratis måste jag låna pengar av mor och far, vill inte det. och vill inte lägga ut pengar på ngt som inte borde vara trasigt. Jag är försiktig med mina glasögon så dethär ska inte hända, är fel på brillerna!

Haft en jobbig natt, jättejobbig. Men jag hoppas att detta ska vara en vändpunkt. Att det ska bli bättre nu. Det är så värt at jobba på.

Nu ska jag fara och träna, känns lite blah det med men jag vet att jag måste göra någonting idag för annars ligger jag på soffan hela dagen och är blah.
Känns annars bra att jag lyckas hålla träningen, så vill inte låta bli att fara bara för att jag är nere och låg, måste fortsätta för det är bra för mig att träna!

Idag borde jag fara till djurshoppen och säga som det är, att jag inte fixar detta. Att jag har för lite energi och att jag har annat jag måste prioritera just nu (träning, skola och hemmet) Jag hinner inte allt. Men jag bävar så jävla mkt. Jag vet itne varför jag tkr det är så svårt att säga att det inte funkar. Är väl en kombination av att uttala högt att jag inte klarar det, alltså ett misslyckande för migsjälv. Och att jag inte vill göra någon besviken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0