CoB, Pennywise och Sator i kombination me Zelda

Idag har gått otroligt långsamt, vart uppe sen åtta, hunnit på banken och förbi lindex där jag hittade en nice vardagströja i randigt me trekvartsärm och slapp. Funkar skitbra me tajta jeans enligt mig så jag är nöjd.

Lyssnar på randy för att plocka upp migsjälv nån nivå, älskar randy - sjukt bra pepp. Men verkar inte ge så mkt atm, funderar på att köra igång nå tyngre. Man kan inte annat än bli glad av riktigt tung hårdrock, metal in my heart.

Idag har jag och älskling vart förlovade i 4 månader kom jag på för för typ 30 minuter sen. Första gången någon av oss kommer ihåg att det är förlovningsdag at all, romantik på hög nivå, gav honom en puss och sprang tillbaks till datorn.

Idag har jag inget topic alls, jag har mkt åsikter men inga jag orkar uttrycka just i detta ögonblick. Blir lite blandat CoB, Pennywise och Sator i kombination me Zelda eller dyl så får vi se om det hjälper. Blah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0