Workworkwork

Livet känns bra!
Jag sov jättedåligt inatt och tänkte när jag vaknade klockan sju i morse att detta kmr bli en skitdålig dag. Men lyckades somna om och sov en timme till, och den timmen gjorde mkt, sov som en gris och när jag vaknade kändes allt mkt bättre. Funderade till och med på att fara på kursen men kände att jag inte ville riskera ngt genom att stessa iväg för att komma i tid och bli på dåligt humör.

Har slökollat tv och klätt på mig mjukisar, ser förjävlig ut utan smink och me brillerna på och håret i en knut, men det gör inte så mkt. Ska ner te morsan och farsan och måla lite stuff och john ska till lägenheten och måla badrummet lap2. Sen ska jag och mamma upp och bygga ihop lite fler möbler i eftermiddag/kväll så då får väl john måla varv nr3 så vi kan börja sätta upp hyllor och dyl i  badrummet^^

Sara atm

Det enda jag hinner med just nu är lägenheten eftersom det är så sjukt mkt som ska göras. Ber om ursäkt till mina vänner för att jag är så upptagen men jag tänker prioritera detta eftersom det är någonting jag tycker om och som jag mår bra av. Får så mkt feel good känslor av att jobba stenhårt med detta och se hur alla mina idéer blir verklighet.

Solen är underbar, höjer verkligen mitt humör ytterligere ett snäpp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0