Torsdag

Denna vecka har gått otroligt fort, men så blir det när man har så mkt att göra hela tiden. Har vart på kursen två dagar och ska verkligen försöka ta mig dit imorgon också, duktigt värre av mig tkr jag =)

Har vart i lägenheten både måndag onsdag och idag.
Måste bara säga att igår var en underbar dag på nåt konstigt sätt, jobbade i lägenheten hela dagen och älsklingen målade badrummet som bara den. 3 varv på väggarna och taket och 2 varv på rören så nu ser de fräscht som faen ut.
Sen blev jag ledsen som faen av hemlighetsstämplade anledningar eftersom det är så töntigt men håller på att trappa ner på snusandet och hade inte käkat nå på hela dagen så skyller ifrån mig som sejtan.
Har ju som tur är en underbar pojkvän som tröstadfe och kramade mig tills allt kändes bra igen, och precis så kom morsan förbi, vi drog och hämtade käk och åt på en karton i vardagsrummet. Sen byggde och målade och jobbade vi på, pratade och skrattade och jag hade en jättetrevlig kväll med två av de viktigaste månniskorna i mitt liv, kan man önska sig mkt mer?

Var med mamma och pappa i lägenheten hela måndaan och då var det samma sak, mat på kartong och prat och bra stämmning.

Visst känns det oroligt att flytta eftersom denhär lägenheten är mitt HEM, mitt första egna och jag har bott här i 3 år!
Men har på sista tiden fått en verklig känsla av frid i nya lägenheten när jag vart där så vet att det kommer bli skitbra att bo där. och det är så skönt att vi har någonting tillsammans, någonting riktigt och inte en liten sunkig etta.

Nu är mia, emot och nina påväg, blir att pierca emot ikv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0