Tisdag

Var på kursen igår, kändes bra. Sen var jag och krånglade på målarfirman om tapeter till vardagsrummet. Blir inte alls som jag vill ha det men har verkligen inte råd, så försökte göra det bästa av situationen.

Var förbi pappa för att diskutera tapetproblemen och vi hade ett bra samtal (ett bra samtal med pappa innebär att ingen av oss blir irriterad och ryter åt den andra) det är sällsynt med bra samtal mellan mig och min far.

Solen sken och livet kändes asbra <3 For te nina som jag saknat mer än jag är kapabel till att uttrycka för jag är inte så bra på sånt. Men hon förstår att jag har saknat henne och så ändå <3 Vi surrade lite och sen traskade vi runt på stan och tog en fika.

For hem och ringde tanja redan i trapphuset, hon kom förbi och jag piercade hennes läpp. Hade dock frågat om de var ok för hennes morsa först och tanja sa att de var de. Visst tanja är 18 år och har all rätt att bestämma detta själv men henne mamma är min moster så vill inte bli massakerad av min egen familj sen ;)
Tyvärr verkade det inte vara lika ok som jag trodde så vi får väl se om jag får leva nästa gång jag träffar moster.

Åke kom förbi eftert ett tag och vi satt och surrade alla 4, eller egentligen var åke inte alls så surrig var mest jag, tanja och john som pratade och skrattade. Men åke var trött så vi får väl lov att förlåta honom.

Idag skulle jag på kursen, men har drömt konstiga mardrömmar hela natten så orkade verkligen inte he mig upp då ja vakna (20 i sju helt utan larm!) Så ja sket i allt och somnade om ist.

Har inte hunnit någonting alls idag, suttit lite vid datorn och morgonmyst med pojkvän. Om 30 min ska jag och åke ner på stan och jag ser ut som en fågelskrämma. Ska försöka styra till de lite så jag inte ger gamlingar hjärtattack och småbarn mardrömmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0