Söndag

Idag känner jag mig lite likgiltig för världen och allt känns både bra och konstigt, som att jag tagit nå lugnande.
Lite verklighetsfrånvarande. Känns bra å ha en stund när man är medveten om verkligheten men inte bryr sig om den.
jag sitter här i min bubbla och bryr mig inte, jag tänker, man jag tar inte in någonting och ingenting känns jobbigt. Som att hjärnan har skapat en sköld så att allt studsar tillbaka.

Jag tror jag behöver känna såhär idag, det har varit så mycket att göra och jag har så mycket kvar att jag kör slut på migsjälv mentalt av att tänka på det. Idag ska jag inte planera och tänka och fundera, jag ska göra lite småpiller om jag har tid och lust,...

Min pojke jobbar idag igen, klockan sex på morgonen steg han upp, fyfan va duktig han är! Jag låg kvar och sov flera flera timmar efter det, men tyckte att jag förtjänade och behövde det. Imorgon blir det att stiga upp klockan sju och fara på kursen igen.

Ska nog ladda hem lite nya serieavsnitt ocvh hålla mig sysselsatt med att göra ingenting speciellt alls :D Sen kmr väl sambon hem snart, han sa att han slutade klockan två men tror han jobbar fortf eftersom han inte är hemma än och jag inte fått nå svar på mitt sms =)



Det ordnar sig,.. allt ordnar sig och livet är bra. Så känns det nu^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0