paradox

Blah, idag har jag verkligen inte vart på topp, har vart negativ och arg och otrevlig utan anledning och alldeles för rättfram.
och ÄNDÅ har jag tvingat migsjälv att vara social och ha en vanlig dag, Felfelfel beslut sara.
tror jag iaf, för jag vet inte alls om det hade vart bättre att stann hemma idag, jag känner mig bara så sliten och trött hela tiden, vet inte om det är nån dum vitaminbrist eller om jag bara är en otrevlig människa.

Jag kan inte skylla allt på min sjukdom fast det säker är förklaringen till det mesta i mitt beteende, jag tar på mig att tänka att det är jag som är otrevlig inte sjukdomen, men så är det inte, och jag VET det men ändå känner jag hela tiden att jag inte kan skylla på den på nåt sätt, det är så personlighetsklyvning som det kan bli.

Men jag är en paradox, det är soundtheme of my personality.
http://www.youtube.com/watch?v=Bolq56sSGt4

Den suger och jag blir irriterad på den ändå sitter jag och lyssnar på den låten nu, den fanns på en blandskiva som jag hade när jag var runt 10 bast så kan den utantill (inte bara texten utan musiken också, vet precis hur den går och kan höra den i mitt huvud så tänkte att de var lika bra att slå på den)

Fyfan va deprimerande allt blev. haha livet är kul.

Jag är ironisk och arg, jag vet inte, sarkasm, allt, blahblahblah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0