Onsdag

Kurs
Började en ny kurs i måndags för långtidssjukskrivna. Det var nervöst och jag kom självklart några minuter försent redan första dagen. Kändes pinsamt.

Var väldigt återhållen stämmning första timmen eller så, gissar att alla var lika nervösa som mig fast de flesta var över 40. Man blir tydligen inte bekvämare i nya sociala sammanhang bara för att man blir äldre :P
Efter ett tag släppte iaf den värsta nervositeten (självklart hade jag lyckats riva sönder naglar och fingertoppar innan dess, en konstig grej jag gör när jag är obekväm.) Alla började iaf prata så smått och tillslut var stämmningen väldigt öppen och skön. Kändes jättebra, en helt annan upplevelse än den förbannade vitaminkursen jag testade gå (hoppade dock av den efter inte fullt 3 veckor)

Tisdagmorgon steg jag upp förbannat trött och började göra mig klar lite smått när verkligheten träffade mig i skallen och jag fick massa ångest och allt var som de brukar. Skickade ett sms till kursledaren och gick och la mig igen.

Kände dock att min första upplevelse av kursen var positiv och jag vill fortsätta gå dit. Så ställde klockan för att ta mig dit denna morgon. Måste dock ha stängt av larmet i sömnen lr ngt för jag vaknade runt halvelvatiden och kändes jättedåligt att jag missade denna dag också eftersom jag tror jag missar mkt viktigt om jag är borta för mkt i början.

Så imorgon ska jag def dit hade jag tänkt. Fredag blir de ju inte eftersom jag och mami ska till IKEA och sabba vår ekonomi^^

Idag har jag en tid att passa klockan två så ska hoppa i duschen snart och sen börja kleta på smink och sånt kraffs.
Jag och älsklingen ska kolla på film efter jag kommer hem igen och sen på kvällen har han raid så då ska jag riva ut lite ur förrådet, funderar på att be åke hjälpa mig så jag har sällskap, är trevligare att ha nån att surra med under tiden och idag känenr jag för att vara med åke^^

Nej nu måste jag pysa. Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0