Lördag

Ojoj, igår var jag och moder på IKEA och shoppade hål i plånböckerna men fick med massor av det jag skulle ha så det känns jättebra. Alla möbler är inhandlade så nu är det nå golv och duchväggar kvar och så massor me småplock men sånt kan man ta i efterhand. Bara vi får klart med tapetsering och möbler och golv så vi kan flytta in.
Det mesta kmr dock vara klart innan vi flyttar in så vi har en i princip komplett lägenhet när vi movar sängarna, känns underbart och jättebra att ha gjort bort massa saker.

Var i nyläggan idag och skruvade ner nå saker och lyckades självklart pajja lampan i badrummet. Gör jävlat åssit för den ska ändå bort dock. har kvar massor men nu börjar allt det praktiska arbetet med att måla och bygga så det känns bra eftersom jag tror att jag är i behov av ett projekt och jag blir så stressat när allt bara stannar i huvudet, mkt bättre att känna att det går framåt <3

Livet i stort känns underbart bra även om jag har ångesten där, att jag och john ska flytta till en "riktig" lägenhet och få ett hem for real ist för att klämma in oss i en etta känns awsome.

John är och jobbar och jag saknar honom atm men är väl min tur nu eftersom han saknade mig igår när jag var på ikea så är väl bara rättvist ;)

är för mkt stuff som händer nu när alla är tröga och ska skriva till mig på msn fast jag har på inte vid datorn!!!
Svarar jag inte då behöver man inte fortsätta skriva liksom. Aja blir iaf för mkt så allt kör ihop sig i skallen på mig nu och jag blir jätteförvirrad och irriterad och frustrerad för att det blir såhär. Men välkommen in i mitt huvud, lycka till att hitta ut ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0