psykpatient, blod och nudlar

Denna dag suger.

morgon
Vaknade kvart över 11 och skulle skjutsa john till jobbet. Hade inge snus och får man inte morgonsnusen kan man lika gärna skjuta sig själv och alla andra känns det som. Fick johns kort som backup eftersom jag inte visste om jag hade tillräckligt me $ på mitt eget. Han är ju nu fin <3 gick på ok i öjebyn eftersom jag inte ville träffa någon ja kände. Hade brillerna på mig, mjukiskittning och somnade i fuktigt hår så såg ut som en förrymd psykpatient. men det är dom väl vana ivid i öjebyn ;)

Hemma
Duschade igen för att få ur lite mer hårfärg ur håret eftersom det tar så mkt på min torra hårbotten om det får ligga kvar. (färgade håret igårkväll.) Hann bara ut ur duschen så ringer en vän och vill ha hjälp att gå på ica och få ordning hemma. Fick plocka ut sängen ur duschen där idioter hade slängt den eftersom vännen har svårt att använda armarna atm. Sen kan jag ju upplysa om att det suger att torka upp blod efter folk man älskar.

Mat
Drog te nina, snodde en kram och for sen te morsan och käkade wookade nudlar.

Hemma2
inge bra på tv och min dator funkar inte. Fyfan va dåligt humör jag är på atm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0