Pengar, smink och linser

Idag har jag fått bidraget^^ :D jag är så sjukt glad!!!

Idag ska det shoppas!

Ska väcka john om 25 min och innan det ska jag väl försöka göra mig lite klar eftersom jag tar ganska mkt längre tid på mig än vad han gör på morgonen, då måste jag ändå säga att han är seg för att vara en kille som är snygg redan när han vaknar och har rufsigt hår och sådär sött sömniga ögon.

Ibland är jag avundsjuk på killar som ser bra ut, för dom behöver inte göra så mkt liksom, tjejer ska vara söta, snygga, smala osvosv.

Att kladda på smink och grejjer tkr jag är skitkul, inte lika kul att pilla på med håret dock. så det brukar jag vara dålig på att fixa. Men att kladda på smink tar ju tid och det är ju någonting jag inte orkar göra så ofta, dethär med att fixa en fin sminkning, jag kan om jag vill och är jag på det humöret är det jättekul att exprimentera. Men varje dag? det är jobbigt, och man känner sig så ful om man inte gör det. så mascara och ögonbrynspenna använder jag varje dag men that´s it.

Vet inte riktigt varför jag babblar på om smink och stuff nu när jag borde kladda på smink och inte skriva om det.

Linser - my best friend. Jag är blind som en nyfödd kattunge utan mina glasögon men jag HATAR hur jag ser ut i briller så använder som bara på morgonen, innan jag ska någonstans måste jag typ alltid stoppa i linserna. Och det är ju lite halvjobbigt när man har allergi och ögonen sväller igen och stuff. Linser som skaver och har sig, fiifan. Vill verkligen göra en laseroperation. Tänk att bara få kasta bort linser och glasögon och kunna se bra ändå :D

Jag är taggad, för idag känner jag mig rik och det är dessutom sol och fint ute :D Hoppas jag hittar det jag ska ha på stan nu också, hatar när man har $ och kanske t.o.m har pallat dig upp till luleå och så hittar man typ ingenting :O :/

Men nu ska jag väcka pojke om en kvart så nu är det dags för mig att slita mitt lata arsel från datorn och göra mig klar. Tkr bara så mkt om att skriva att det är lite svårt.

Idag mår jag bra. Så skönt, så underbart. Bara att få må bra, inte att må great utan bara att få må bra en dag. Lovley <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0