no topic

idag har jag inte gjort så mkt alls, vaknade halv sju, vaknar alltid tidigt när jag druckit.
kollat tv och slöat. John steg upp och stressade runt ett tag innan han tapper cyklade iväg till jobbet i regnet.

jag har en ganska bra dag, trodde jag inte med tanke på att dagen efter brukar vara ångest och grejjer. Alkohol förstärker ångesten.

for till ica och handlade snus och köpte syndiga grejjer som chips och cola. Vet inte riktigt om det var värt det,...

Ikväll blir det slöa och kolla film gissar jag, ska umgås med åke men får väl se vad vi hittar på^^ Kanske dyker upp nåt helt annat. han har då inte hört av sig ännu och jag börjar bli rastlös. Men atm har jag det bra.

Är pank,.. suger. Vill ha massa kläder och stuff. Hittat ny favoritsida. (har nött ut både tradera och bonpix.) Nu är de nelly.com som gäller och dom har mina två favoritmärken här i världen. Ed hardy och diesel. Har redan spanat in en klänning jag ska inhandla när jag har råd :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0