Partyspray, orange pojk och igelkott

Ja,... mitt hår blev inte bättre av alla färg och skit fast jag verkligen ska ha cred för att jag försökte :P
Slutade med att jag hittade nån partyspray längst in i ett skåp som jag körde i så nu är partierna röda. Men färgar av sig på allt och alla så mina öron, min hals och min pojkvän blev orange :P

Ska försöka igen om ett tag men for now låter jag det vara.

Skulle ju egentligen iväg och hämta kottarna igår men de blev inte för Sandra hade en kompis som kunde köra upp dem ist. Så jag fick ett samtal för en liten stund sen och nu är dom här i piteå!! :D

Så ska slita mig från datorn och göra mig iordning och sen ska jag iväg och hämta kotten min^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0