Hårdilemman & orm på escape.

Jag är på mkt dåligt humör! Blekte mitt förbannade löshår 4ggr igår och det blev kloakfärgat.
Precis blekt det en 5:e gång och det händer typ ingenting fast jag änvänder starkaste blekningen dom har på coop (5-7nyanser ska den bleka) Jävla fitthår vafaaaan.

Blev iaf sjukt less och körde i det lila så sitter med det i håret nu men kmr säkerligen inte bli ett bra resultat. Jag menar tar inte blekningen på det här håret så tar ju knappast den lila färgen som bara är toning och som ska gå att tvätta ur. Ska iaf ha den i dubbla verkningstiden och sen skölja genom hela håret och styla det så får vi se vad slutresultatet blir.

Funderar även på om det nu skulle bli total katastrof om jag ska låta det vara och försöka bleka skiten om ett tag igen, tror prepareringen går ur om jag tvättar det typ varje dag i en vecka?
ska även köra med silverschampoo tror jag för att få ur så mkt gult och orange som möjligt på de partierna där det har blekts en aning. Det mesta av håret är mörkbrunt och vissa slingor och strån har blitt typ blonda så detta är ju helt sjukt!!

Hittade iaf min älskade orm darling imorse, hon låg i duschen och chillade :P hon försvann för några dar sen och det var tredje gången hon lyckades smita iväg på en vecka!!
Så nu ligger hon i trerrariet och försöker komma på en ny väg ut ;P Håller på att tina ett poppcorn till henne så hon kanske blir lite mindre rymmningsbenägen när hon är mätt :P

Idag har jag inga planer alls! Ska till gbg imorgon men vet fortfarande inga tider för avgångar och dyl. Har inte fått nåt sms med bokningsbekräftelse så har inte kunnat hämta ut ngn biljett. Men det löser sig. Ska ringa Sandra sen när jag inte har färg i håret (inte förstöra snygglurn ju) och kolla vad som händer.

Eftersom jag bara blir är en dag så behöver jag inte packa osv, känns lite konstigt att resa iväg 130 mil utan att behöva packa, har nog aldrig dragit iväg så långt bara över dagen liksom :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0