Torsdag

Sitter här och känner mig jävligt slö, vaknade för en timme sen och funderar på om jag verkligen orkar tvätta håret idag, det är skitäckligt men jag känner verkligen att jag inte orkar.
Ska dra på mig nå äckliga mjukiskläder och ta mig in till stan så jag kan köpa snus, efter de får vi se vad som händer.

John far till luleå idag och blir borta till söndag tror ja de va,... kmr sakna honom men saknad är bra ibland tror jag.

Idag flyter jag omkring i ngt melankoliskt tillstånd, har vart hyper några dagar nu så är väl inte så oväntat att jag går neråt, mår dock inte dåligt än, bara obrydd och inget betyder så mkt.

Fasar för att jag ska rasa nu när john ska bort, han är den jag lutar mig mot och nu ska han iväg, är sjukt hur beroende man kan vara av en annan människa. Kmr inte rasa för att john far bort måste jag bara förtydliga, är mer bara orolig för att jag ska börja må dåligt och att jag ska behöva tackla det själv, för det går inte att beskriva hur oroligt mkt det betyder att ha någon där som kramar en.

funderar på vad som ska hittas på idag, skulle nästan vilja iväg och shoppa men ändå inte, vet inte riktigt vad jag vill göra,.. men är inte så ovanligt att jag inte vet och att ingenting känns bra bara två sekunder efteråt. Alltså jag kan känna att jag vill göra någonting och sen bara sekunder efteråt känns det inte alls bra utan nästan lite ångestladdat och jag vill inte göra det längre. Kan vara vadsomhelst, vardagliga saker som att gå på stan, läsa en bok eller se en viss film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0