Onsdag

Vaknade halv nio av ett sms från fader efter några timmars mkt orolig sömn.

Runt tolvtiden kom pappa och folket som skulle köpa soffan, var jättenervös när dom bar ner den att ngn (läs pappa) skulle bli skadad, få soffan över sig och dyl.

Efter de dammsögs lägenheten ordentligt och vi flyttade om bordet så vi (jag) ska ha mkt plats nu när det är dags att börja sortera ur förrådet.

Låg och slökollade tv med pojkvän, sen sov jag middag och efter drygt en timme väckte john mig. Han är så söt när jag ska sova, han nattar mig och pussar mig i pannan och släcker och sänkter ljudet på tvn och hela kittet <3

Mest kollat tv idag, nu har jag nyss ätit och halvkollar på efterlyst, sambon har raid som vanligt på onsdagar.

Livet känns ganska bra nu, idag kände jag mig helt fridfull där nån timme, det kändes konstigt och ovant och läskigt och underbart.

Atm är jag ganska to terms med migsjälv. Hoppas det får vara så ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0