Onsdag

Läste nyss en blogg med mkt jobbigt design.

Tjejen hade inte mkt till liv och skyllde de på att hon inte hade så mkt vänner och bekanta att hälsa på osv, DÅ insåg jag att jag är förbannat lyckligt lottad som har ett så aktivt socialt liv. Jag skulle dö långsamt om jag inte hade mina vänner och om jag inte kände att jag alltid har ngn att ringa även om det bara är för att be dem käka me mig.

Jag har perioder när jag isolerar mig väldigt mkt för att jag mår så dåligt. Är glad att alla viktiga har förståelse och finns kvar när jag kmr tillbaka. Min sjukdom är bara en del av mig, en del som alla känner till men som ingen lägger så stor vikt vid, jag är accepterad och älskad precis som jag är och det är jag sjukt tacksam och lycklig över <3

Utan er - ingen Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0