Flytt på G

Ja vad ska man skriva, har inte hunnit hända så jättemkt än idag, vaknat och duschat. Ska på enheten klockan två,.. spännande.

min skalle är ganska tom, eller egentligen är den inte tom, bara fylld av tapeter och skräp.

För i slutet av februari får vi tillgång till nya lägenheten!!! Sen så har vi vår nuvarande lägenhet tom slutet av mars så vi ska hinna fixa och flytta över allt utan stress. känns som att det kan vara värt dubbla hyror en månad om man får ta de chill eftersom jag är på gränsen till utbränd enligt min psykolog.

john liger och sover, eller jag tror inte han sover längre eftersom jag sitter och smattrar med tangentbordet nu. men vafan klockan är snart tolv så har inte alltför dåligt samvete över att jag väcker honom.

Sitter för övrigt och lyssnar på randy. Sjukt bra <3 Lyssnat på dem sen 2006 men ingen känner till dem. Är iaf ett piteband (punk) som är skitstora i usa men här hemma vet inte många vilka dom är.

Påtalom flytten måste jag erkänna att det är skitläskigt att flytta härifrån. Jag har bott i denhär lägenheten i 3 år och att flytta hemifrån är jätteläskigt och lite jobbigt. Men vi Kan ju inte bo i en etta tsm, det är för tajt, lite avskildhet behövs. Och nyläggan kmr bli så sjukt fin när jag är klar me den!!                                                                                                                                           






Kommentarer
Postat av: Emma

Finns inget bättre än att inreda en lägenhet så länge man kan få det som man vill.

Jag kommer flytta nästa månad och har också dubbla hyror en månad.

2010-02-09 @ 21:09:02
URL: http://emmakarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0