Taggar för Turkiet

John har vart bortrest ett tag nu, Känns jätte trist att han for samma dag som hans semester började eftersom jag har saknat honom mer eller mindre hela sommaren då han jobbat heltid med ett psykiskt tungt jkobb och vart ganska off när han kmr hem. Så nu fick jag ingen kvalitetstid med honom innan han for. Men på tisdag är han hemma i norrland igen, så då ska jag hämta honom i luleå och så ska vi väl växla pengar på forex när vi ändå är där och kanske gå på stan en sväng? ;) :D

Sen far vi till turkiet den 22/8 med martin och tanja. Ska bli så myyyyyyyysigt^^



Men behöver shoppa lite saker innan vi far, typ nya solglasögon som jag passar i, en keps som jag passar i (kmr bli svårt och ta tid) ett par sandaler som är skökna att gå i och som ändå är snygga, och ett par badshorts, vet vilka jag vill ha men finns inte i min storlek i piteå längre så håller tummarna för att dom finns kvar i rätt strl i luleå när vi ska dit. Ska även kolla solbrillero ch sandaler och shiet i luleå.



Idag hade jag tänkt börja packa lite så ska dra upp resväskan ur förrådet. Älskar min resväska, är en vanlig grå ful B-ig som är köpt på dollarstore för ett antal år sedan, men den håller fortfarande och den har varit med mig i mycket. Jag älskar att resa!

Sara i Belgien -07 På mallorca -08


Gran Canaria -09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0