tidigt upp

sent i säng,... somnade alldeles för sent igår så nu är jag ngt tröttare än vad jag brukar vara, var t.o.m tvungen att ställa larmet för att ta mig upp vid nio och det brukar jag inte behöva göra nowadays.

Funderade på att ställa om larmet till tio och sova en timme till men sket i de eftersom en ynka timme till ändå inte skulle göra att jag blev sådär pigg och utvilad. Får väl sova middag sen idag ist.

Idag är planen att gå på stan med tommyboii^^ Valde verkligen rätt dag eftersom solen strålar och himlen är blå, jag är glad. Ska även hinna förbi farmor eftersom hon har vart vänlig nog att låna ut en cykel till oss så ska hämta den idag tänkte jag.
Sen efter femtiden så ska jag en sväng till luleå och hälsa på david, käka pizza och bara softa. Var sjukt längesen de var bara han och jag så ska bli trevligt.

Nu ska jag sluta skriva, kasta i mig nå frukost och ringa tommy, vill inte slösa bort mer tid inomhus när det är så fint väder^^

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0