Splatter, poppcorn och addidas

Idag vet jag inte vad jag ska blogga om precis som vanligt, men det brukar komma alleftersom. Och gör det inte det så blir det väl ett kort inlägg men jag ger inga löften ännu eftersom jag knappt börjat skriva ;P

Var sjuk i en vecka nu och inte fått behålla någon mat alls! har vart sjukt jobbigt speciellt dom första 5 dagarna, då åt jag typ en fralla/dag och drack mest bara massa saft för att inte bli uttorkad. Slapp iallafall den smärtan att åka in till sjukhuset och få dropp så får väl se det från den ljusa sidan. Dessutom har jag säkert gått ner nåt kilo och det får väl betecknas som positivt men det enda som egentligen hänt är att tuttarna har blivit mindre :O


Jag känner mig sjukt oattraktiv och har gjort det ett bra tag nu, känns tärt. Känns som att vilka kläder jag än tar på mig så ser jag tjock ut, känns som att hur jag än sminkar mig ser jag trött ut och känns som att vad jag än gör med håret så blir det alltid långt ifrån hur jag vill att det ska bli.

Så idag kom jag fram till ett beslut, Jag ska investera i ett par nya byxor, ett par stora mjuka som man kan ha in public och inte mina fula addidas mjukisar eller mina söndernötta addidas. Tänker även investera i en fin kofta, har velat ha en såndär snygg addidas ett tag så nu är det dags. Lite tröstshopping och nya stora kläder att gömma sig i är precis vad jag behöver just nu. Ska nog gå själv, eventuellt med tommy eller john, men jag vill inte gå med nån tjej, för jag vill ha smakråd men inte behöva gå å kolla på massa irrelevant som JAG inte vill kolla på, det ska vara en dag på stan about me. Längtar!

Sen är det nu bestämt att det blir gbg med folket i mitten av maj^^ Är sjukt taggad för shoppingen i gbg är så sjukt bra enligt mig! Ska spendera större delen av budgeten på shopping men nån utekväll får man väl planera in också, testa vad göteborgs nattklubbar går för^^

Nu ska jag glida iväg någonstans och göra någonting, eller så ska jag stanna här och kolla kläder och stuff online, vilket som blir bra =)
Anytime now kommer sambon hem och vi har planerat en myskväll med poppcorn och splatterfilm och massa kramar =)
Splatter, poppcorn och mys med någon man älskar är alltså rekomendationen jag ger till er alla ikväll för man kan inte ha det mycket bättre än så om ni frågar mig :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0