sova

Känns tungt,

livet är ok men det känns tungt, har kännts tungt ett tag nu, känns som att jag drunknar och ingen ser, ingen märker alla små tecken, får ingen respons när jag säger det rakt ut, att det är lite jobbigt,.. lite jobbigt,
vet inte varför jag säger så, jag förminskar min egen sorg och ångest genom att kalla den lite jobbig,.. haha fyfan.

lite jobbig betyder att,.. jag vet inte, att det är jobbigt, att det är sjukt jobbigt.

jag är så trött hela tiden, jag vill gå i ide och sova till sommaren. Eller bara sova bort några dagar, en vecka, tre dar,.. som jag gjorde förr,... men vet inte hur människorna omkring mig skulle ta om jag bara sov en vecka i sträck, om jag inte svarade på mobilen. Ibland är det lite jobbigt att älska folk. För jag behöver egentligen bara sova nu, för det finns INGENTING som NÅGON kan göra för att jag ska må bättre. Så lika bra att bara sova tills det är över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0